När det sista kortet är lagt.


"Han gör ju fan fortfarande allt för dig" säger hon till mig och får medhåll. Kanske är jag den personen som verkligen borde märka det men på något sätt är det som jag är den enda i hela världen som lyckats undgå att se det. Det enda jag gjort är att leta efter tabbar och visst tusan har jag hittat några men jag vet också att jag gjort minst lika många själv. Det är knappast jag som är den som gett och gett men aldrig fått något, trots att det är så jag valt att se det. Innerst inne vet jag att det är precis tvärt om men nu spelar det ingen roll längre. Känns som det sista kortet är lagt och att det faktiskt kommer ligga den här gången. (Ialf om jag lyckas hålla mig ifrån hans förbannat söta skrattrynkor vid ögonen.)

Fan. Vad jag saknar.

Kommentarer
Postat av: sandra

det hände mig en sak idag och inlägget ovan beskriver det nästan skillnaden är att jag aldrig kommer se den personen igen för "jag har valt det" för jag är tillräcklig "självisk" men det spelar ingen roll längre.

2010-01-10 @ 01:26:41
URL: http://justwokeup.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Ja, verkligen!

2010-01-10 @ 13:01:40
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-10 @ 13:26:12
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0