Bad dream.


Drömde en dröm som kändes sådär läskigt erklig inatt. På något sätt är det som jag alltid drömmer drömmar som känns verkliga och som jag kommer ihåg när jag är ledig och kan sova ut på morgonen.

I natt drömde jag om en resa värmen, vi skulle till min kusin i USA. På något sätt hade mitt pass gått ut och jag hade totalt glömt bort det, jag var så nervös så jag skakade när jag lämnade fram passet. På något sätt så undvek dem att se att det hade gått ut och jag var överlycklig. När vi satt på flyget så kom en flygvärdinna fram och talade om för mig och mitt resesällskap hur grymma vi var som hade lyckats lura alla med våra utgångna pass. När planet väl startade så skakade som en orkan och sen började planet stiga. Det steg och steg och man kunde inte ens luta sig framåt för att det steg så rakt upp. Det var som att det aldrig tänkte sluta men så plötsligt så släppte det bara och hela flygplanet föll rakt ner. Då vaknade jag med ett ryck och plötsligt så var jag glad att jag inte befann mig på något flygplan till värmen utan i min egen säng.


Kommentarer
Postat av: Bella

Mardrömmar suger :( jag tycker också alltid att mina drömmar känns verkliga :O jag fattar aldrig att jag drömmer xd.

2010-01-03 @ 14:43:12
URL: http://bellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0