I am the rain that's coming down on you, that you shielded yourself from with a roof.



Tröja: 365sunshine, kavaj: H&M, jeans: Replay, skor: Wedins, smycken: Oxxo, Festina, guldfynd

Idag traskade jag runt i mina "Aladdin skor" om mina fötter kunde prata hade dem garanterat skrikit av lycka. Förövrigt hur svårt är det inte att förstå Danska? Har alltid trott jag är bra på att förstå just Danska men idag fick jag bekräftat att så inte är fallet. En dansk kille kom in och skulle lägga undan ett par byxor, jag stod som ett frågetecken innan jag sa: Jag fattar ingenitng varav han började prata engelska. Har nog aldrig varit så glad av att höra engelska som just då. Kände mig verkligen som en idiot. Lektioner i Danska någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0