Dan före dan.


Dan före dan, kan inte riktigt fatta vart december tog vägen. Var det inte nyss första advent? Igår trängdes jag iallafall bland alla andra Stockholmare som var ute i sista sekund med klapparna. Nu har jag "bara" två kvar som jag ska försöka hinna med idag innan jobbet, dessutom ligger det ett och väntar på mig på posten som jag måste hämta ut. Håller tummarna för att det är kaos på jobbet idag, för kaos på jobbet är julstämning för mig, haha.

Håret igår tog förresten tre timmar och jag är tyvärr inte helt nöjd, men ärsh. Med utgångsläget så skulle nog inte en enda frisör kunna få det bra. Rött verkar vara en frisörsmardröm att få ur?




(Pics: Marrebarre/ jag/ jag)

Nej nu blir det jobb...later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0