Just a feeling.


Imorgon är det ny vecka igen, fattar inte riktigt vart veckorna tar vägen helt löjlig vad det går fort. Den senaste veckan har jag sprungit omkring i någon slags rosa värld, allt har känts bra. Har inte kunnat låta bli att skutta istället för att gå, le åt saker som jag annars skulle blivit irriterad på och skrattat på riktigt. Känns som jag äntligen är på så jäkla rätt väg och att jag är påväg in i något som jag tror att jag verkligen kommer trivas med.

Samtidigt kan jag idag inte låta bli att tänka på den lilla biten inom mig som förstör det där rosa. Kan inte få den biten att försvinna, (för på något sätt vill jag inte att den ska försvinna) det är lätt att tänka på hur sängen känns för stor, på att mobilen bara ligger där tyst och på att jag för längesedan insett att ett plus ett inte alltid blir två.

Ärsh, det är nog bara söndagen som gör sig påmind, i morgon är jag nog tillbaka i min rosa värld.


(Pic: Lelove)

Kommentarer
Postat av: tess

slå ner den biten som vill förstöra och njut av det humöret... :)

2009-10-19 @ 08:26:41
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0