Fredag den 13?


Förstår inte vad de vart med mig idag, har känts som jag haft någon intern fredag den 13. De började med att jag lyckades slå igen balkongdörren på mitt pekfinger så det blev en lilafylld blåsa, fortsatte med att jag skar upp halva smalbenet med rakhyveln (är löjligt rädd för blod och trodde jag skulle dö, haha) efter de brände jag mig på plattången, lyckades sen hälla ut en påse potatis över hela köksglvet och avslutningsvis skar jag mig på kniven när jag skulle skära potatisen. Va fan är oddsen?


Förövrigt så kliar det i shopping fingrarna. Är luspank och har varit de ett tag och suget efter att shoppa är löjligt. Tyvärr blir suget inte direkt mindre när man jobbar med kläder hela dagarna, gaaah ge mig lön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0