Time.


Mitt i veckan igen, förstår inte vart alla dagarna tar vägen (men jag älskar att äntligen ha något vettigt att göra på dagarna). Tiden går lite väl fort, innan man hinner tänka så står tomten och knackar på dörren och vips så är det bara några dagar tills det är ett nytt år. Finns så mycket saker jag skulle vilja göra så kanske bäst att börja prioritera, de där med att ta upp ridningen igen känns som en sak som kommer riktigt högt upp på min prioritetslista.



Måste även tipsa om ett tv program som går på måndagar. Fashion och går på kanal 1 klockan 21, 30. Ett härligt program att starta veckan med. I de olika programen åker dem runt till modeveckan i olika städer, förra programet var dem i London, om ni inte sett så kika på svt play, ni kommer inte bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0