This ain’t about our living in a fantasy



(Pics: JakandJill, lelove, style?, theselby)

Just nu är jag tröttare än tröttast på mitt hår, vid nästa frisörbesök blir det kopparfärgat, några nyanser mörkare än på översta bilden. Förövrigt är jag sugen på en liten meningsfull tatuering problemet är bara att jag varken har modet eller något meningsfullt att tauera in, rätt onödigt då.


Mina 10 mest spelade just nu.
Bon Jovi - We weren´t born to follow
Derek Webb - Wedding dress
Erik Hassle - Dont bring flowers after I am dead
Eagle Eye cherry - Save tonight
Europe - New love in town
Elin Ruth Sigvardsson - Love
Millow - You dont know
Gavin Degraw - Just friends
The black eyed peace - I gotta feeling
Pink - I dont belive you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0